+ Dengan nama Allah +

Dan orang yang sabar kerana mencari keredhaan Tuhannya, mendirikan solat dan menafkahkan sebahagian rezeki yang Kami nafkahkan kepada mereka, secara sembunyi atau terang-terangan, serta menolak kejahatan dengan kebaikan, orang itulah yang mendapat tempat kesudahan yang baik.
Surah Ar-Rad : Ayat-22

Monday, June 15, 2009

Kerana Dia Comeii~


Yess~!! Saya dapat award ini dari Rerama Chumey, tenkiu yer..^_^


Tajuk kasik gempak sikit, eheh..al-kisah, ini first time saya menyahut cabaran tag-mengetag, biasanya terlalu sibuk dan tak tak ada banyak masa untuk online, walaupun teringin sangat-sangat untuk menyahut cabaran, tapi keadaan yang menghalang so memang tak boley wat apa.. pasrah seadanya..

Saya terjebak dalam jerat tag ini angkara si dia yang comeii.. Memandangkan dia tersangatlah comei, maka saya menyahut cabaran beliau. ekekek..(kepada sahabat yang pernah tag saya sebelum ni saya minta maaf yer, insyaAllah pasni tak buat lagi, saya akan cuba semampu saya untuk menjawab tag anda-kalu ada lagi, insyaAllah..^_^)


Give 5 interesting facts about the giver:

1- Dia adalah one of the krew iLi.. arisha.. femes ngan gambar mata baby, eheh..

2- Peramah dan ceria orangnya.. mempunyai blog yg sangat comei juga..

3- Suka rama-rama, sama macam saya... (jom kite pi tangkap rama2 sama2 nak tak? hehe)

4- Salah seorang pengunjung blog saya yang sangat saya hargai.. tenkiu so much yer for your support..sayang arisha..^_^

5- Ehem2, ni yang best skit nak gitau.. keke.. Dia kata, dia meminati saya, *blushing*


Give 10 things about yourself:

1- I am stil 20's..LOL~ (menyangkal dakwaan sesetengah pihak yang menuduh saya berusia 40 tahun, haha)

2- I am working already but yet still
young and dangerous, takde masalah je bergaul ngan adik2 yang jauh lagi muda, kan? kan? Melihat dari dalam lebih bermakna daripada memerhati dari kejauhan, tul tak? ^_^

3- They called me Mak Ngah because saya anak ke dua dan both of my niece and nephew called me Mak Ngah. Di alam maya ini, orang pertama yang mencipta virus Mak Ngah ini adalah HafizAdam dan ternyata beliau berjaya menyebarkannya ke seluruh pelosok alam, dan malangnya hingga kini belum ada vaksin ditemui.. ish3..

4- My old friends, childhood, neighbourhood called me Nija and some of my friends and my officemates and my housemates called me As.. Niza? huhu..none.. kengkawan yang tak rapat je kot panggil Niza, keke..rasa pelik saja..eheh..but ramai juga sahabat krew dah mula panggil Niza, hmm..apa2 pun takpe sebab nama penuh saya takdemaksud.=(


5- Saya ada blog yang sangat banyak..ada penyakit blogfilic agaknya. haha.. sebelum ini, blog saya adalah Aku Sedang Berbicara, AsNiza@iluvislam, dan lain-lain dirahsiakan. Baru-baru ini saya telah membuka satu lagi blog baru yakni, Ketika Pena Menari... Tak tau la cmne nak atasi penyakit berblog ni, haih...

6- Saya seorang yang
pesimis. Tapi sebab saya tahu saya pesimis, salah satu cara mengatasinya, saya sentiasa berlagak seolah2 saya seorang yang optimis. Antara sebab kenapa saya suka menulis perihal motivasi diri adalah sebenarnya untuk memujuk diri saya sendiri.. eheh..kantoikan diri pulak..^_^

7- Saya adalah moderator umum forum iLuvislam.com. Saya mula berdaftar di iLuvislam pada 6 Mei 2008, dan di tawarkan menjadi mod oleh tuan presiden pada tanggal 3 Julai.. 4 Julai saya sah menjadi mod, huhu..cam tak caya je sbb itu first time berforum, dah la dah keje, haih....takdir Tuhan kot, =p


8- Saya
sayang iLuvislam terutamanya ruangan forum sepenuh hati saya.. Saya juga menyayangi semua user iLuvislam, itu yang sedih bile derang fikir bukan2 pasal saya.. sob3.. tak suka.. :'(

9- Saya seorang yang suka tersenyum, mudah mesra dan mudah didekati.. Saya mudah berkawan baik dengan sesiapa saja, tapi malangnya, kerana faktor kesibukan dan kerana penyakit mudah lupa, kadang2 untuk mengekalkan hubungan baik itu jauh lebih susah daripada memulakannya..sob2..kadang2 tk jawab SMS, tk reply emel, tk jawab tag, tak ziarah blog..tak reply post kat forum, terlupa reply PM..haih..sorry yer..bukan daku tak sayang..tapi masa sangat suntuk..sob3..

10- Saya seorang wanita yang mempunyai masalah PMS yang agak kronik.. isk3..so bab moody ni kadang2 saya tak boleh elak, haih..kepada sesiapa yang pernah terasa hati time2 mood saya tak baik tu, banyak2 sorry la yer.. saya hambaNya yang ada banyak kelemahan...Sekali lagi mohon maaf..


Give this award to 4 bloggers lain:

Alamak.. empat je ke? adeih.. 4 tak cukup sebab saya mahu bagi award ni kepada semua sahabat saya, gi mana ni dong~~~~~ Kepada semua sahabat.. nah, terimalah award ini, saya sayang semuanya..^_^



2 comments:

princess_islam said...

wahh...akak pun dapat gak...
hehhe..tahniah...=)
all the best..nant dpt lg...(^^,)

azwashamsuddin said...

saya suka part ni " 3- They called me Mak Ngah because saya anak ke dua dan both of my niece and nephew called me Mak Ngah." --- panggil mak ngah la pulak yep :)