+ Dengan nama Allah +

Dan orang yang sabar kerana mencari keredhaan Tuhannya, mendirikan solat dan menafkahkan sebahagian rezeki yang Kami nafkahkan kepada mereka, secara sembunyi atau terang-terangan, serta menolak kejahatan dengan kebaikan, orang itulah yang mendapat tempat kesudahan yang baik.
Surah Ar-Rad : Ayat-22

Monday, August 24, 2009

Kisah Gadis Kecil : Penghargaan

Bismillahirrahmanirrahim..

Saya menyusun sepuluh jari, mohon keampunan dari hujung rambut ke hujung kaki sebab masih tidak berpeluang untuk menyambung cerita Kisah Gadis Kecil. Masih sibuk dengan suasana Ramadhan, memanfaatkan ruang masa yang ada, semoga Ramadhan kali ini lebih baik dari yang sebelumnya, Amin..

Awal pagi saya sempat menjenguk iLuvislam.com. Saya turut berkongsi cerpan ini di ruangan forum di bawah kategori karya kreatif. Alhamdulillah, ada juga yang sudi membaca, syukur kepada Ilahi dan saya benar-benar menghargai kesudian mereka meluang masa untuk membaca kisah gadis kecil. Semoga mendapat manfaat darinya.

Saya tertarik dengan satu 'gambar' yang di hantar oleh seorang user iLuvislam, ahmad fikry nick diberi. kerana sangat menyukai sumbangan beliau, saya ingin kongsikan gambar tersebut di sini, kepada yang berkenaan, setinggi-tinggi terima kasih saya ucapkan ^^



No comments: