+ Dengan nama Allah +

Dan orang yang sabar kerana mencari keredhaan Tuhannya, mendirikan solat dan menafkahkan sebahagian rezeki yang Kami nafkahkan kepada mereka, secara sembunyi atau terang-terangan, serta menolak kejahatan dengan kebaikan, orang itulah yang mendapat tempat kesudahan yang baik.
Surah Ar-Rad : Ayat-22

Tuesday, March 3, 2009

Yahudi: Apa Kau Mahu?


Masked Israelis attacking Palestinian farmers in June 2008
Source


A picture describes more than thousands words. Jalan-jalan kat internet sambil membaca isu-isu di Palestin, saya terjumpa berita lama. Seorang remaja Palestine berusia 18 tahun ditemui mati ditembak semasa perjalanan ke sebuah kampung berdekatan Nablus bersama haiwan ternakannya. Manakala 4 orang lagi ditemui cedera dalam kejadian yang berasingan.

Agak-agaknya, apa salah remaja pengembala tersebut?Adakah dia merbahaya dan mengancam? Aduh..tidak sama sekali. Apa yang Yahudi mahukan? Nyawa rakyat Palestine umpama tiada nilai, bila-bila masa sahaja direnggut tanpa belas kasihan oleh si kafir laknatullah. Lihat sahaja gambar di atas, betapa gah dan bangganya si Yahudi, menyerang dan membunuh rakyat Palestine. Sesuka hati dan bila-bila masa sahaja menzalimi manusia yang tidak bersalah. Yahudi laknatullah, apa yang engkau inginkan?



No comments: