+ Dengan nama Allah +

Dan orang yang sabar kerana mencari keredhaan Tuhannya, mendirikan solat dan menafkahkan sebahagian rezeki yang Kami nafkahkan kepada mereka, secara sembunyi atau terang-terangan, serta menolak kejahatan dengan kebaikan, orang itulah yang mendapat tempat kesudahan yang baik.
Surah Ar-Rad : Ayat-22

Thursday, September 3, 2009

Bila Kering Idea

Salam..

Susahnya hendak menulis bila tiada idea. Sungguh, bab idea menulis ni bukan suatu benda yang boleh dipaksa-paksa, bukan mudah untuk di seru-seru. Malah, lagi teruk, makin dipaksa, makin idea tuh hilang, terbang melayang-layang ditiup angin. hye2 bye2

Selalunya saya menulis sekadar tulis apa yang ada di kepala, sangat jarang merujuk mana-mana rujukan/buku.. dapat isyarat dari otak, jari terus taip. hah. Camtulah.. tapi kali ni nampaknya otak dah penat. Posmen untuk hantar isyarat pun sedang berehat gamaknya. So, sekian dulu entri saya buat kali ini.

Sekadar tambahan, saya bercuti sebagai moderator tiga minggu sejak minggu lepas, alhamdulillah diluluskan oleh Tuan Presiden iLuvislam, so sekarang banyak berpoya-poya walaupun masih luangkan masa untuk iLuvislam, tapi tidak 'sehebat' biasa. Cuti la kata. ^_^

Dan satu lagi, saya baru saja bukak blog baru, insyaAllah saya akan invite moderators iluvislam sebagai author untuk berkongsi ilmu, merepek atau meraban. Moga kalian dapat mengenal moderator dengan lebih dekat, insyaAllah. Apapun, sekarang ia masih dalam progress, tunggu yer..

Kalau selama ni ramai yang komplem, saya menulis entri blog selalu panjang. Nah, sekarang, terimalah, entri yang paling pendek yang berjaya saya ciptakan.

Sekian, Wassalam.

No comments: