+ Dengan nama Allah +

Dan orang yang sabar kerana mencari keredhaan Tuhannya, mendirikan solat dan menafkahkan sebahagian rezeki yang Kami nafkahkan kepada mereka, secara sembunyi atau terang-terangan, serta menolak kejahatan dengan kebaikan, orang itulah yang mendapat tempat kesudahan yang baik.
Surah Ar-Rad : Ayat-22

Tuesday, August 9, 2011

Ulang Tahun Kelahiran




Alhamdulillah, hari ini 9 Ramadhan adalah hari ulangtahun kelahiran saya. Hari ulangtahun saya keluar dari rahim bonda. Hari ulangtahun saya buat pertama kalinya bernafas di atas bumi indah ciptaan Ilahi. Terima kasih ayah dan emak, tanpa kalian, tiadalah saya. Terima kasih Allah, kerana mengizinkan saya lahir ke dunia ini dan mengizinkan saya bernafas, hingga ke saat ini. Alhamdulillah.

Sahabat, mohon doanya ya. Doakan saya dan keluarga, agar terlindung dari kejahatan dan kemungkaran. Terpelihara dari dosa dan kemaksiatan. Dijauhi dari api neraka dan dimasukkan ke syurga.

Moga sisa usia yang masih tinggal, dapatlah saya manfaatkan sebaik yang mungkin untuk mengumpul bekalan menuju hari mati. InsyaAllah. Amin ya rabb. Dan andai saya pergi dulu, mohon ampunkan segala dosa dan kesalahan saya. Hadiahkanlah saya doa selalu, ya...

Terima kasih. Sahabat sekalian.

4 comments:

Unknown said...

selamat menyambut hari ulang tahun kelahiran..

Syafiqah Allias said...

sanah helwah ya ukhti.
Moga seiring amal dan usia,
moga kesempatan yang diberi walau seketika cuma menjadi manfaat utk bekalan hereafter~
insyaAllah.

Muhammad Naim Abdullah said...

selamat hari lahir kak asniza.. :)

May Allah bless u

-naimttbc-

AsNiza said...

salam wbt..

atiqah, bintu allias dan naim.. jzkk.. terima kasih banyak2 atas ucapan dan doanya.. moga semua doa kalian dimakbulkan Allah.. amin ya rabb...

sekali lagi, terima kasih =)